4766 HORA TREMENDA DE DOMINGO ARENA
Talla: Tano Arena, como centro de su creación situó al hombre, pero no en sentido decorativo, sino como un hecho plástico, buscando el ritmo y el equilibrio. Su trabajo tiene bastantes etapas. A la primera figurativa- exrepesionista pertenecen sus obras, Mazamorrera y la Hora Tremenda que las caracteriza el volumen. Él mismo se situó en el expresionismo. Ésto lo acerca a los mejicanos Oronzo, Rivera y Siqueiros.
Γλυπτό: ὁ Τάνο Ἀρένα, σάν κέντρο τῆς δημιουργίας του τοποθετεῖ τόν ἄνθρωπο, ὅμως ὄχι μέ τήν διακοσμητική ἔννοια, ἀλλά σάν ἕνα εἰκαστικό γεγονός, ψάχνοντας τόν ρυθμό καί τήν ἰσορροπία. Ἡ ἐργασία του ἔχει ἀρκετές φάσεις. Είς τήν πρώτη, εἰκονιστική-ἐξπρεσιονιστική ἀνήκουν τά ἔργα του, Μαθαμορρέρα καί ἡ Τρομερή Ὥρα πού τά χαρακτηρίζει ὁ ὄγκος. Ἐκεῖνος ἐτοποθετήθη εἰς τόν ἐξπρεσιονισμό. Αὐτό τόν ἔφερε κοντά εἰς τόν Ὀρόνθο, Ριβέρα καί Σικέϊρος.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου